Πέμπτη 23 Φεβρουαρίου 2012

Παρουσίαση του νέου βιβλίου της κ. Κλαίρης Αγγελίδου"Κωδικός Αταλάντη"

Την περασμένη Τρίτη, 21 Φεβρουαρίου 2012, στις 7:30 μ.μ., παρουσίασα το νέο βιβλίο της κ. Κλαίρης Αγγελίδου "Κωδικός Αταλάντη" στο Δημοτικό Μέγαρο Στροβόλου. Πέρα από τη χαρά μου, γιατί θα έδινα ευχαρίστηση στην κ. Αγγελίδου, στην οποία χρωστώ πολλά, ευφράνθηκε το είναι μου και γέμισε αγαλλίαση η ψυχή μου από την παρουσία πολλών και εκλεκτών φίλων που μου έδειξαν και έμπρακτα την αγάπη τους, και μάλιστα σε μια πολύ δύσκολη μέρα, καθημερινή που είχε και άλλη μια εξαιρετική διάλεξη για τον Αγώνα της ΕΟΚΑ.

Μετά από έναν χαιρετισμό της Προέδρου του Ομίλου Φίλων Παιδικής Βιβλιοθήκης Στροβόλου κ. Μαρίας Μιχαηλίδου, ανέβηκε στο βήμα ο νέος Δήμαρχος Στροβόλου κ. Λάζαρος Σαββίδης ο οποίος εξήρε το έργο και την εθνική προσφορά της συγγραφέως.

Στη συνέχεια, παρουσίασα με πολλή αγάπη το βιβλίο, με τη συνοδεία διαφανειών από τη ζωή και την προσφορά της συγγραφέως, ενώ κατά τη δεκαπεντάλεπτη παρουσίασή μου ήμουν συγκινημένη, αφού το έργο αυτό με έχει ευαισθητοποιήσει. Στην αντιφώνησή της η κ. Αγγελίδου ευχαρίστησε όλους τους συντελεστές της εκδήλωσης.

Η σύντομη αυτή τελετή τελείωσε με παραδοσιακά τερψιλαρύγγια από τη Μεσαορία μας. Ετοίμασα με κέφι και αγάπη την εξαίσια "τσιππόπιτά" μας, τις πιττούδες μας, όπως και πουρέκκια. Έτσι, μετά την πνευματική τροφή, ακολούθησε και η υλική τροφή. Όλοι ενθουσιάστηκαν. Ήταν πραγματική ευωχία.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου