Τρίτη 15 Ιανουαρίου 2013

ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΠΟΥ ΑΓΑΠΗΣΑ


Παρουσίαση του βιβλίου μου «ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΠΟΥ ΑΓΑΠΗΣΑ» στο Δημοτικό Μέγαρο Σωτήρας.

Την περασμένη Παρασκευή, 11 Ιανουαρίου 2013, στις 7:30 μ.μ., παρουσιάστηκε το βιβλίο μου στον Δήμο Σωτήρας, μετά από πρόσκληση του Δημάρχου Σωτήρας και του Δημοτικού Συμβουλίου, και ιδιαιτέρως της κουμπάρας μου κ. Φλωρεντίας Σάββα που είναι Δημοτικός Σύμβουλος και Πρόεδρος της Πολιτιστικής Επιτροπής του Δήμου.

Προσωπικά, γνωρίζω τον κόσμο της ελεύθερης επαρχίας Αμμοχώστου από τον καιρό που ήμουν Γραμματέας της Γυναικείας Οργάνωσης του ΔΗ.ΣΥ. Αμμοχώστου. Ιδιαίτερα, τις γυναίκες της Σωτήρας, του Λιοπετριού, του Αυγόρου και της Δερύνειας, που με έκαναν το βράδυ της παρουσίασης του βιβλίου μου πολύ περήφανη, γιατί μετά από μια δεκαετία που αποσύρθηκα από την ενεργό δράση, εξακολουθούν να μου δείχνουν την αγάπη και την εκτίμησή τους.
Ο Δήμαρχος Σωτήρας
 κ. Γεώργιος Τάκκας

Χαιρετισμό, αρχικά, απηύθυνε ο εξαίρετος Δήμαρχος της Σωτήρας κ. Γεώργιος Τάκκας , ένας σοβαρός επιστήμονας, ένας καλός οιακοστρόφος  που είμαι σίγουρη ότι θα οδηγήσει τον Δήμο του σε εύδιο λιμάνι.

Στη συνέχεια, η κουμπάρα μου κ. Φλωρεντία Σάββα, διάβασε το βιογραφικό μου και μου ευχήθηκε το επόμενο βιβλίο μου να το παρουσιάσουμε στο Λευκόνοικο.
Με την κουμπάρα μου
κ. Φλωρεντία Σάββα

Την παρουσίαση του βιβλίου μου ανέλαβε ο νεαρός, πολλά υποσχόμενος φιλόλογος από τη Σωτήρα, με καταγωγή και από την Καρπασία, κ. Μαρίνος Παυλικκάς. 


Ο φιλόλογος
κ. Μαρίνος Παυλικκάς

Με το ήθος και την ευγένεια που τον χαρακτηρίζουν, ο Μαρίνος παρουσίασε με γλαφυρότητα  και αγάπη αρκετά από τα βιβλία που περιέχονται στο βιβλίο μου, ενώ εγώ διάβασα κάποια χαρακτηριστικά αποσπάσματα.

Στην αντιφώνησή μου, ως αντίδωρο της αγάπης των φίλων μου, τους παρουσίασα φωτογραφίες από το Λευκόνοικο και τις παραλίες της επαρχίας μας.

Η ευχάριστη νότα της βραδιάς ήταν η παρουσία των φίλων μου, του μουσικού Μιχάλη Χατζημιχαήλ και της  γυναίκας του Ξένιας, που μας τραγούδησε τρία εξαίσια τραγούδια που μας φόρτισαν περισσότερο συναισθηματικά.
Ο κ. Μιχάλης και η κ. Ξένια Χατζημιχαήλ

Στο τέλος, όπως πάντα, κέρασα το παραδοσιακό γλυκό της Μεσαορίας, την τόσο εύγευστη τσιπόπιτα, ενώ ο Δήμος πρόσφερε ευγενώς διάφορα αλμυρά τερψιλαρύγγια.
Η κ. Φλωρεντία Σάββα
προσφέρει ανθοδέσμες
στους φίλους μας
Γιατί με συγκίνησε τόσο πολύ η παρουσίαση του βιβλίου μου στη Σωτήρα; Γιατί ένιωσα ότι σαν να ήμουν στο σπίτι μου. Ένιωσα ότι ήμουν ανάμεσα σε δικούς μου, πολύ οικείους μου, αγαπημένους μου που με τίμησαν και με περιέβαλαν με την αγάπη τους.
Βεβαίως, γνωρίζοντας τους ανθρώπους της περιοχής και του Δήμου Σωτήρας, αυτό ήταν αναμενόμενο. 
Με τον Δήμαρχο Σωτήρας
Κυρίως, ο σεβάσμιος ιερέας πατήρ Γεώργιος  που η παρουσία του στη Σωτήρα είναι καταλυτική για την ευσέβεια και την πνευματικότητα των κατοίκων. Μαζί του και ο εγγονός του, πατήρ Γεώργιος, ο νεότερος, μια γλυκιά μορφή ιερωμένου που εμπνέει τη νεολαία.

Ευχαριστώ από τα βάθη της καρδιάς μου τους καλούς μου φίλους και τις καλές μου φίλες που με τίμησαν με την παρουσία τους το βράδυ της Παρασκευής. 
Ο λόγιος πατήρ Γεώργιος
Ιδιαιτέρως, ευχαριστώ τον Δήμαρχο και τα μέλη του Δημοτικού Συμβουλίου Σωτήρας για την τιμητική πρόσκληση να παρουσιαστεί το βιβλίο μου στον Δήμο τους, τον Μαρίνο για την παρουσίαση του βιβλίου μου, και το ζεύγος Χατζημιχαήλ για τη μουσική πανδαισία που μας χάρισαν.
Με τη φίλη μου πρώην Επιθεωρήτρια
Δημοτικής κ. Παναγιώτα Παρασκευά




Ο Πάμπος Πατσιάς, γείτονάς μου
στο Λευκόνοικο,
και τώρα στο Παραλίμνι














Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου