Παρασκευή 1 Φεβρουαρίου 2013

Παρουσίαση του βιβλίου μου "Τα Βιβλία που αγάπησα" στη Λεμεσό


«Τα Βιβλία που αγάπησα»

Η παρουσίαση του βιβλίου μου στη Λεμεσό έγινε την Τετάρτη, 30 Ιανουαρίου, ημέρα των γραμμάτων, στις 7:30 μ.μ. στο φιλόξενο Πολιτιστικό Ίδρυμα της Τράπεζας Κύπρου.

Την όλη εκδήλωση διοργάνωσαν το Λύκειο Ελληνίδων Αμμοχώστου και η ΟΕΛΜΕΚ Λεμεσού, ενώ η κ. Αλεξάνδρα Γαλανού την έθεσε υπό την αιγίδα της, γι’ αυτό και την ευχαριστώ από καρδιάς.
Η αίθουσα ήταν κατάμεστη από φίλες και φίλους από την Αμμόχωστο, τη Λεμεσό και, κυρίως, από το Λευκόνοικο. Χάρηκα ιδιαιτέρως από την  παρουσία του Επαρχιακού Επιθεωρητή Μέσης Εκπαίδευσης Λεμεσού, φίλου Κώστα Γεωργιάδη, του θεολόγου κ. Σταύρου Ολύμπιου, του ξαδέλφου μου Ανδρέα Καραγιάννη, διευθυντικού στελέχους της Τράπεζας Κύπρου στη Λεμεσό, καθώς και πολλών άλλων καλών μου φίλων.

 
Με ευαισθητοποίησε ιδιαίτερα η παρουσία της κ. Πόπης και του κ. Μιχάλη, γονέων των διδύμων της τραγωδίας στο Μαρί, που μου χάρισαν το τραγούδι που ερμηνεύει η Ελένη Δήμου «Δίδυμα Όνειρα» για τους Μίλτο και Χρίστο. 


Η όλη ατμόσφαιρα ήταν πολύ φορτισμένη, γι’ αυτό ευχαριστώ θερμότατα την κ. Κλαίρη Αγγελίδου, που παρουσίασε το βιβλίο μου με πολύ συναίσθημα κι άφησε να ξεχειλίσει η αγάπη της για μένα, 
τις φίλες συναδέλφους φιλολόγους Βαλεντίνα Σαλτέ και Αλεξία Γεωργιάδου για την παραστατική και ζωντανή ανάγνωση των αποσπασμάτων του βιβλίου μου, 
και τη χορωδία του Δήμου Αμμοχώστου για τα όμορφα τραγούδια της με τα οποία έντυσε την εκδήλωση.

Τι να πω, όμως, για την αγαπημένη μου φιλόλογο, στην οποία, όπως και σε όλους τους δασκάλους και καθηγητές μου, χρωστώ «το ευ ζην μου», την κ. Κούλα Παρασκευά από το Λευκόνοικο, για τα τόσο γλυκά της λόγια για μένα, λόγια καρδιάς, και τις αναμνήσεις της από την παιδική μου ηλικία;

Για όλους αυτούς τους ανθρώπους που με τίμησαν με την παρουσία τους, πέραν από τις ευχαριστίες μου, ετοίμασα κι ένα μικρό αντίδωρο αγάπης, ένα «power point» με πρόσφατες φωτογραφίες από την πόλη και την επαρχία μας, μαζί με ένα μπουκέτο κυκλάμινα από την Καντάρα. Επίσης, ετοίμασα με πολλή αγάπη, την παραδοσιακή «τσιπόπιτα» που έγινε ανάρπαστη.



Η έκπληξη της όλης εκδήλωσης ήταν ένα τετράδιο που έφεραν στην κ. Αγγελίδου από το Λύκειο Ελληνίδων, όπου η μ. Μαρία Ιωάννου, ιδρύτρια του Λυκείου, έγραφε τα πρώτα μέλη.
Σ΄ αυτές τις παρουσιάσεις του βιβλίου μου, νιώθω μεγάλη συγκίνηση και βιώνω άπειρη αγάπη από τους δικούς μου ανθρώπους, τους οποίους και ευγνωμονώ. Δεν παραλείπω, δε, κάθε φορά, να ευχαριστήσω τις καλές μου φίλες μ. Μαίρη Κοντογιάννη και την κ. Αλέκα  Γράβαρη Πρέκα, παραγωγούς του προγράμματος του ΡΙΚ «Εμείς κι ο κόσμος μας», όπου παρουσίαζα αυτά τα βιβλία, από το 1981 ως το 1992, όπως και την πολύ καλή μου φίλη κ. Κίκα Ολυμπίου, από την οποία πήρα τη σκυτάλη στην παρουσίαση των βιβλίων στο ραδιόφωνο, που έγινε ένα είδος μέντορά μου.
Ταυτόχρονα, ευχαριστίες εκφράζω και προς τους δυο Λυκειάρχες μου της τότε εποχής, τον μ. Θεοδόση Νικολάου και τον κ. Γαβριήλ Μηνά, που με διευκόλυναν με το πρόγραμμα για να πηγαίνω στο ΡΙΚ για τις ηχογραφήσεις των παρουσιάσεών μου.
Αναντίλεκτα, η εκδήλωση στη Λεμεσό ήταν ολόγιομη από γλυκά συναισθήματα και μας ταξίδεψε σε βιβλία και τόπους αγαπημένους. Ευχαριστώ όλους και όλες που ταξίδεψαν μαζί μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου